Selasa, 13 September 2011

Valley Of The Wolves Palestine 2011


sy baru je selesai tengok cite nie....

Nak share skit ngan kawan2.


Tajuk filem: Valley Of The Wolves Palestine 2011
Filem ini diterbitkan dari kisah benar yang sungguh tragik di mana bantuan kepada rakyat Palestin di Gaza melalui kapal laut Flotilla telah di serang oleh askar laknatullah Israel.
Sebagai rekod, rakyat Malaysia yang bertugas sebagai sukarelawan di atas kapal yang sama juga telah diserang bertubi-tubi dengan peluru hidup!

Filem ini juga diterbitkan untuk menarik perhatian dunia terhadap kekejaman Israel. Filem ini boleh dijadikan sebagai medium untuk menyedarkan kawan-kawan dan ahli keluarga tentang kesensaraan saudara Islam kita di Palestin.

Jom sebarkan...

Tontonlah filem ini dengan hati yang ikhlas. Video yang berdurasi selama 1 jam 45 minit ini telah di upload di Youtube sepenuhnya!

p/s: umat Islam kat sana perjuangkan nyawa hari demi hari demi mempertahankan tanah air dan nyawa tapi orang kita hilang nyawa pada najis dadah, arak dan merempit di malam hari…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi