Rabu, 12 Februari 2014

MAKANAN SUPER Istimewa Untuk Lelaki

Daging Kambing 
Setiap makanan yang diambil mempunyai rahsia yg tersendiri.Selain mempunyai fungsi untuk kesihatan tubuh,makanan juga sebenarnya mempunyai peranan penting dalam kelancaran hubungan suami isteri. Antara makanan yang baik untuk meningkatkan tenaga seseorang lelaki adalah :
Zink 

Zat makanan ini mempunyai fungsi merangsang tubuh untuk menghasilkan hormon testoteron (hormon seks lelaki). Antara makanan yg kaya dgn zink ialah daging & kerang.

Vitamin E & Niasin

Keduanya diperlukan untuk mengembalikan stamina lelaki.Makanan yang kaya dengan Vitamin E ialah Brokoli,kekacang,manga,kiwi dan mentega.

Niasin pula terdapat dalam  avokado,prun,tuna,gandum dan daging kambing.... Apa??? Susah nak makan hari hari sumber zink dan vitamin E nie... Emm,,,saya ada penyelesaiannya. ambil la zink dan vitamin E SHAKLEE... telan sebiji sehari pun dah cukup. Selain itu ada banyak lagi kelebihan yang anda dapat jika ambil VITAMIN E dan ZINK SHAKLEE nie. Klik sini untuk Vitamin E.



Mangga.. Nyum2
Kiwi





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi