Selasa, 21 Februari 2017

Doa pagi selasa

🍄🐝السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُُ
🌸🐝DO'A PAGI SELASA
بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰن
ِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
🍇💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

✍🏻🌸Segala puji bagi Allah, pujian hak-Nya, milik-Nya pujian yang banyak. Kami berlindung kepada Allah dari kejahatan diri kami, sungguh nafsu menyuruh pada keburukan kecuali yang disayangi Tuhan kami. Kami berlindung kepada Allah dari kejahatan setan yang menambah dosa-dosa kami. Kami berlindung pada Allah dari semua perbuatan yang durhaka, dari semua musuh yang dominan, dari semua penguasa yang kejam. Ya Allah, Jadikan kami diantara pasukan-Mu, karena pasukanMu saja yang beroleh kemenangan. Jadikan kami diantara kekasih-kekasihMu, karena kekasihMu saja yang tidak mendapat kecemasan dan kesedihan. Ya Allah Baikkan agama kami, karena itulah sandaran urusan kami. Baikkan akhirat kami, karena itulah kampung kembali kami, tempat lari menjauhi kejahatan kami. Jadikanlah kehidupan tempat menambah kebaikan, Jadikanlah kematian tempat istirahat dari kejelekan. Ya Allah Sampaikan shalawat kepada Muhammad SAW, kepada keluarganya dan  kepada para sahabatnya.

✍🏻🌸Ya Allah, jangan biarkan pada diri kami dosa kecuali Engkau ampunkan. Jangan biarkan pada diri kami kesusahan kecuali Engkau hilangkan. Jangan biarkan pada diri kami musuh kecuali Engkau tolakkan. Dengan asma Allah, sebaik-baik asma. Dengan asma Allah, Tuhan Pengurus Langit dan Bumi. Kami mohon ditolakkan setiap kebencian yang pangkalnya murkaNya. Kami mohon diberikan setiap kecintaan yang pangkalnya ridhoNya. Akhirilah hidup kami dengan keampunan...

✍🏻🌸Ya Allah Ya Tuhan kami ampunkan dosa-dosa kami, dosa-dosa kedua ibu bapa kami, dosa-dosa isteri kami, dosa-dosa anak-anak kami, dosa- dosa adik beradik kami, dosa-dosa sahabat-sahabat kami, dosa-dosa guru- guru kami, dosa-dosa kaum muslimin dan
muslimat sekalian kerana engkaulah yang maha pengampun lagi maha pemurah...

✍🏻🌸Ya Allah Ya tuhan kami Engkau berikanlah kesihatan yang baik kepada kami,ibu ayah kami.. rezeki yang banyak kepada kami, tetapkan iman kami dan matikanlah kami dalam HUSNUL KHATIMAH dan  jangan ENGKAU matikan kami dalam SUU'UL KHATIMAH...

✍🏻🌸Ya Allah Ya Tuhan kami kurniakanlah kami, isteri kami, anak-anak kami, ibu ayah kami..adik-beradik kami dan sahabat-sahabat kami hati yang penuh dengan iman ya Allah... sehatkanlah tubuh badan kami ya Allah, pertautkan kasih sayang kami kerana Mu ya allah.. Ya Allah Ya Tuhan kami, tambahkanlah bagi kami rezeki yang banyak lagi halal, iman yang kuat tanpa goyah, ilmu yang bermanfaat, kesihatan yang baik , kecerdasan yang tinggi, hati yang bersih dan  kejayaan yang besar dalam kehidupan kami kerana Engkaulah tempat meminta segala permintaan.

رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنْفُسَنَا وَإِنْ لَّمْ تَغْفِرْلَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُوْنَنَّ مِنَ 🦋🦋الْخَاسِرِيْنَ
رَبَّنَا ءَاتِنَا فِى الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِى اْلآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ 🦋🦋النَّارِ
وَصَلَّى الله ُعَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى ءَالِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلَّمَ
وَالْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَم

Isnin, 7 November 2016

Kembar seiras saya

1st time buat posting pasal kembar saya... inilah dia..intan payung dah 8 bulan.....
Nur Adawiyah
Nur Aqilah
Kadang2 rasa macam mimpi dapat kembar..hehe
Tapi dah 8 bulan jadi ummi kembar ni macam2 pengalaman saya dapat..
Syukur Alhamdulillah nikmat Allah s.w.t bagi ni..
SATU PERKARA SAYA PERASAN, DUK SEBELAH2 SELALUNYA MESTI BERPEGANG TANGAN,, COMEL,,, DIDOAKAN SEMOGA SENTIASA SERASI BERSAMA HINGGA KE SYURGA
Ummi doakan semoga langit, bumi dan segala isi didalam berzikir, bertasbih mendoakan kebahagiaan dan keberkatan hidup Nur Adawiyah  dan Nur Aqilah  didunia dan akhirat...aaaaminn.. 

Mudahnya Berpantang Dengan Shaklee

Sekarabg macam2 set pantang ada kat pasaran... pilihan ditangan masing2 kan.
Buatlah pilihan yang bijak sesuai dengan bajet sendiri..

Saya pilih Shaklee. Set nie dah cukup lengkap untuk pemulihan dan kesihatan menyeluruh... penyembuhan luka dengan cepat.dan meningkatkan sistem imun.

Bersalin anak kembar kali ni saya c-zer tau....alhamdulillah..tempat czer memang dah nampak elok sangat walaupun dalam pantang.hehe...bukan saya sorang je perasan... nurse yang datang rumah tu pun perasan luka czer saya cepat baik... Alhamdulillah dengan izin Allah s.w.t jua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi