Jumaat, 21 Oktober 2011

Cantik Sangat Sbb Dia Tutup Aurat


Pertama kali mengenali dia sewaktu akademi fantasia.Walaupun tak mengikuti dan tak tengok pun konsert tersebut hanya melalui cerita2 kawan ofis. sangat teruja untuk lihat wajah dia sebab dia bertudung. Peserta akademi fantasi yang bertudung. Selepas tu ada tengok dia berlakon dalam filem "Syurga Cinta". Sampai sekarang ada simpan soft copy filem tue. tapi masa mula2 kenal dia dulu gaya pemakaian tudung dia tak berapa berkenan di hati. malahan ketika dia berlakon dalam filem syurga cinta pun sama. Tapi tahun 2011 dia banyak gambar2 dia kat internet dan media yang sangat manis bertudung menutup aurat.
Menyerlah sangat muka dia yang cute tu. hehe. MasyaAllah she's so pretty in hijab! :) I like how she keeps it fully covered.......Heliza pun dah mula menyertai majlis2 ilmu anjuran NGO2 Islam Malaysia ni. Ada juga tengok gambar dia berforum bersama2 Ustazah2 dan bercerita pasal aurat....Permulaan yang sangat baik... Semoga ALLAH s.w.t beri kekuatan kepada dia untuk terus ke jalan ALLAH.
I really think girls look better in hijab :)
Heliza Helmi




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi