Isnin, 12 Mac 2012

Aqeef




Assalamualaikum...Nama saya Mohd Aqeef Amsyar bin Mohd Shahrizal. Saya dilahirkan di Hospital Pusrawi Jalan Tun Razak pada 9/1/2011. Umur dah 1 tahun 3 bulan lebih kurang...hehe.. Saya sangat comel. klu tak percaya tengok laa gambar2 di bawah ni..♥♥♥



Renungan matamu membuat ku rindu... ♥♥♥
nie gambar masa baru2 lahir dulu...kecik je kan ♥♥
Emmm,,,,Comel kan....

P/s: Aqeef nie anak saudara a.k.a anak susuan ku....
Nanti nak buat posting gambar dia ngan Raudhah pula...
Suka laaa bnyk gambar baby kat blog nie...penyeri org kata...
hati berbunga2 tengok gambar baby kan2....kan2


ini gambar saya time dah besar nanti....
heheheh.... saya ke?????
ERmmm,,,,tak laaaa...ni abang Danish...abang saya..kami sama kan...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi