Khamis, 1 Ogos 2013

Produk Shaklee

Saya adalah pengedar sah Shaklee Malaysia (ID:961236) Cash On Delivery area Seri Kembangan, Sg Besi, Serdang, Putrajaya dan Perkim,Jln Ipoh..
Penghantaran terus ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju
Sekiranya anda memerlukan suplement semulajadi bagi masalah2 seperti berikut
★ PENYUSUAN BAYI ( set penyusuan) ★ BERAT BADAN BERLEBIHAN ( Slimming Set) ★ KULIT ( Skin Care set)
★BUASIR
★KESUBURAN ( Set Kesuburan)
★BERPANTANG
★KECERDASAN ANAK2
★KESIHATAN SENDI
★PENUAAN
★KESIHATAN RAMBUT
DAN PELBAGAI Masalah lagi
Anda boleh Call.SMS.Whatsapp :0197516020 Blog: http://www.ungguviolets.blogspot.com/
Anda boleh dapatkan dari saya atau boleh dapatkan dari mane2 Cawangan di seluruh Malaysia dengan ID saya...
Pembelian dgn saya, Anda layak mendapat 1. PERCUMA sesi konsultansi dr saya.. 2. Jemputan ke grup tertutup eksklusif Untuk para Pelanggan Kami..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi