Khamis, 7 November 2013

Bagaimana nak beli Shaklee dengan harga ahli?

Ramai yang ingin mendapatkan produk Shaklee tanpa melalui pengedar, yakni dengan mengunjungi cawangan2 Shaklee berdekatan.

Anda boleh berbuat demikian dan medapatkan harga ahli menggunakan

ID saya : 961236

Siti Syuhada

Di mana anda boleh mendapatkan produk Shaklee secara terus



HOME OFFICE

A-3A-02, Empire Tower
Empire Subang
Jalan SS16/1
47500 Subang Jaya
Selangor Darul Ehsan.Tel : 603-5622 3188
Fax: 603-5622 3199 (Customer Service)
email : 
order@shaklee.com.my

Branch-branch Shaklee yang ada di Malaysia,
anda semua boleh refer sini


Jika anda seorang yang sentiasa sibuk... Saya boleh tolong orderkan dan order anda akan sampai terus kepada anda samada di rumah atau di alamat ofis. terpulang yea, 

Jadi saya hanya perlukan butir2 berikut untuk pesanan melalui pos:-

1) Nama Penuh:
2) Alamat (rumah & ofis):
3) Contact no:
4) Product/ Set yg nak order:


send to my email syuhada_ishak@yahoo.com.my atau 0197516020 (sms/ whatsapp) 

Pembayaran boleh dibuat melalaui bank account saya - Siti Syuhada Che Ishak


info tambahan : Mesti anda tertanya2 berapa nak bayar kalau nak jadi ahli...Ada dapat extra diskaun ke kalau jadi ahli SHAKLEE

Untuk jadi ahli.. perlu bayar yuran RM65 ataupun membeli vitamin2/produk2 Shaklee berjumlah rm650++..automatik membership free with cashback around RM30... .. dan mula kan sharing tentang Shaklee dgn rakan2, saudara mara, membuat side income (seperti saya)..maka bolehla saya tolong registerkan jadi member..
Hubungi saya,
SYUHADA
-do the best- 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi