Isnin, 10 Februari 2014

SET GOAL

Terasa berkobar-kobar nak menulis pagi isnin ini. No monday blues seperti yang biasa-biasa. Semangat buat kerja kerja hakiki.. semangat update blog... Entry ke berapa dah ek untuk hari nie.... Tahniah untuk diri sendiri, SYUHADA ISHAK hebat.... Al kisahnya semalam 9 Februari 2013 menghadiri #MASTER COORDINATORS CELEBRATION untuk group JUTAWAN,, SUPERMOMMIES. Saya bukan siapa2 untuk group nie,,, belum supervisor pun.. this is my first time join program SHAKLEE.. jumpa orang hebat2 dan nak amik kau,,, sampai hari ini tak habis lagi rasa aura kebebatan mereka. 


Apa yang saya dapat tak nak cerita semua,, nak FOKUS.. fokus penting dalam apa jua kerja yang kita buat yea.. Sama dengan ape yang picture sebelah bagitahu. Gambar nie copy dari  #Brian Tracy punya facebook.  orang kata kalau dapat ilmu kena sebarsebarkan, jadi anda,,anda ,,,anda ..,yea anda... try laaaa... cuba laaa... bila tue?? bila nak buat,,, nanti2 laaa... jangan2..sekarang buat... tulis ape yang ada nak....tulis2 ,,, practise make perfect...  tulis jangan malu - malu.. kalau malu,,, goal n ape yang kita nak pun malu2 je nak berjaya... 


Syuhada Ishak
0197516020



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi