Selasa, 20 Mei 2014

Shaklee

 assalamualaikum,,, terima kasih kepada pembaca2 semua.. promotion bulan 5 ni MEALSHAKE.. berita baik untuk semua ibu2 yang konsisten bagi anak2 makan mealshake ni... beli 6 dapat percuma 1,,pelaburan yang sangat2 bijak, ape tunggu lagi,,,grabb peluang nie.. hubungi saya 0197516020. anak2 suka ibu setuju, saya tak untung sangat pun tak pe asalkan kawan2 bahagia tengok anak2 makin sihat dan bertenaga setiap hari.

promotion mealshake nie memang tepat laa untuk ibu yang nak latih anak2 berpuasa. ramadhan kan tak lama lagi jer...  waktu sahur tu bagi mealshake,,,InsyaALLAH dengan izin ALLAH anak2 bertenaga sepanjang hari.

 resipi mealshake...cuba yea,,sedap tau...kita usaha kan.. ALLAH suka hambanya yang berusaha untuk sihat,untuk bahagia,,,buat semua kerana ALLAH s.w.t... dapat laa ganjarannya,,, betulkan niat,,tingkatkan usaha...INSYAALLAH berhasil.
 bagi yang duk intai2 macammna nak jadi ahli baca kat gamabr diatas,,, best tau,,, jom cuba



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi