Isnin, 7 November 2016

Kembar seiras saya

1st time buat posting pasal kembar saya... inilah dia..intan payung dah 8 bulan.....
Nur Adawiyah
Nur Aqilah
Kadang2 rasa macam mimpi dapat kembar..hehe
Tapi dah 8 bulan jadi ummi kembar ni macam2 pengalaman saya dapat..
Syukur Alhamdulillah nikmat Allah s.w.t bagi ni..
SATU PERKARA SAYA PERASAN, DUK SEBELAH2 SELALUNYA MESTI BERPEGANG TANGAN,, COMEL,,, DIDOAKAN SEMOGA SENTIASA SERASI BERSAMA HINGGA KE SYURGA
Ummi doakan semoga langit, bumi dan segala isi didalam berzikir, bertasbih mendoakan kebahagiaan dan keberkatan hidup Nur Adawiyah  dan Nur Aqilah  didunia dan akhirat...aaaaminn.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi