Sabtu, 7 Februari 2015

Alhamdulillah

Aku bersyukur kehadratMU YaRabbi...

Ya Allah Ya wahhab yang maha pemberi.. engkau telah beriku banyak..kerjaya,anak-anak,suami,rumah,tanah dan hasil tabaman dan banyak2 lagi...Ya Allah aku memohon sifat syukur supaya aku dapay mensyukuri segala nikmat yang terlampau banyak ini.

Ya Allah,Ya Rahman..yang maha pengasih... janganla kau lupakan ibu bapaku,anak2 dan suamiku serta keseluruhan keluargaku walau sekelip matapun... kasihanilah kami Ya Allah,kami memerlukan mu setiap detik dan masa. Ingatkan kami supaya kami tidak lalai dan lupa.

Ya Allah ,Ya Rahman,Ya Rahim,
Ya Allah,Ya Aziz,Ya Fattah,Ya Razak
Bantulah siti syuhada che ishak untuk melaksanakan tugasan dalam 90 hari ini... ingatkan syuhada jika dia lupa. Ya Allah, aku menyedari dengan kuasa MU sahaja yang mambu membuka segala pintu-pintu kebaikan dan rezeki untuk keluarga kami... Ya Allah..bantulah syuhada untuk menjadi supervisor pada bulan februari 2015 ni.aaaaminnn..

Aaaminnnn.... ya rabbal alamin...

Syuhada ishak
Supervisor Februari 2015

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi