Sabtu, 7 Februari 2015

SHAKLEE DAN SAYA

Alhamdulillah syukur sangat saya dibukakan hati untuk join shaklee.. Bermulanya dengan saya beli ngan kawan je dan rasai sendiri. Masa tu makan set menyusu..Esp ngan alfalfa dan ostematrik.memang best sangat susu banyak anak sihat..hehe.dengan izin Allah s.w.t masa tu makan shaklee susu jadi banyak,pinggang x sakit dah,badan tak letih dan proses membuang jadi mudah. Sebelum tu macam2 masalah saya ni...sembelit,pinggang sakit,penat,balik keje nak tido je rasa,bangun pagi2 susah nye.
Masa tu tak sedar pun kepentingan shaklee. Lepas makan shaklee banyak perubahan pada diri dirasai. Sesape nak cuba makan shaklee boleh hubungi saya 0197516020 dan rasai sendiri... tak salah pun cuba. Kalau dah boleh cuba sekarang buat ape tunggu lagi.rugi tau...

Syuhada ishak
019 7516020
Supervisor februari 2015

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi