Khamis, 5 Februari 2015

Tidur Malam Ku Lena #shakleeeffect

Apa kesan nya Ostematrix Shaklee ?

 #shakleeeffect

Tidur MalamKu Lena
ni satu lagi nikmat yang tak dapat dilupakan.. lena sangan tido malam,,, kalau tak makan oste tidur akan terganggu..kejap2 tersedar tau..tu yang jadi penat nak bangun pagi. 
Masalah Sembelit Hilang
Yang paling saya suka ialah masalah sembelit yang biasa menghantui saya tak kira waktu, waktu mengandung, tak mengandung dan juga bersalin sebelum ini, kini selesai! Saya dapat rasa urusan di bilik air berjalan lancar yang dulunya kalau saya masuk berjam jam lamanya. Alhamdulillah. Rasa satu beban telah terangkat !
Tiada Lagi Masalah Cramp @ Kejang Kaki
Alhamdulillah,,, Tak kena cramp langsung! Ajaib juga. Tidur malam saya tidak lagi di ganggu. seksa nye kalau ingat-ingat pengalaman lepas. 
BertenagaLagi satu bangun pagi pun terasa segar bugar. Ia seolah olah memberi tenaga kepada saya. 
MudahDan pastinya saya lebih suka Ostematrix sebab ianya dalam bentuk pil jadi tak adalah rasanya susu itu ;-). Nak bawa kemana mana pun lebih mudah
nie kisah saya dengan ostematrik..anda bagaimana??? nak rasa juga macam saya meh order... bulan nie promosi ostematrik,,, beli 6 percuma 1...ambil satu set2 terus sebab jarang dapat harga macam nie tau. 
syuhada ishak
0197516020
id :961236
Supervisor Februari 2015

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi