Selasa, 3 Mac 2015

Gabungan ESP

ESP untuk pelbagai masalah
Pengguna bijak MESTI SUKA
Best KAN....

Set 1: ESP + Vitamin E
Tujuan: Kulit Cantik, Sperma sihat (bagi lelaki)
Penerangan: Vitamin E terkenal dengan keupayaan mengurangkan parut jerawat. Disamping itu, kombinasi ESP dan Vitamin E juga mampu menghasilkan sperma yang sihat terutamanya bagi lelaki yang merokok.

Set 2: ESP + OmegaGuard
Tujuan: Mengurangkan risiko keguguran dan kelahiran bayi pramatang
Penerangan: Bagus di amalkan oleh ibu hamil kerana OmegaGuard membantu tumbersaran dan perkembangan otak janin dalam kandungan. Kombinasi hebat ESP dan OmegaGuard mampu meningkatkan imun tubuh untuk ibu hamil dan janin dalam kandungan.

Set 3: ESP + Vita-lea
Tujuan: Untuk kesihatan optimum
Penerangan: Vitalea merupakan multivitamin yang sangat bermanfaat. Gabungan Vita-lea dan ESP memberikan tahap kesihatan yang optimum kepada tubuh badan. Vita-lea melengkapkan nutrien yang tidak cukup dalam badan. Manakala ESP membantu penyerapan multivitamin dengan cekap.

Set 4: ESP + Lecithin
Tujuan: Kurus
Penerangan: Lecithin adalah sebagai pengimulsi lemak. Anda makan, Lecithin bertindak menghancurkan lemak dalam tubuh. Dengan bantuan ESP, tubuh akan sentiasa rasa kenyang dengan lebih lama. Maka, kadar pengambilan nasi dapat dikurangkan.

Set 5: ESP + Alfalfa Complex
Tujuan: Memperbanyakkan susu badan, kuatkan rahim
Penerangan: Alfalfa merupakan tumbuhan kecil yang mempunyai beribu khasiat. Gabungan ESP dan Alfalfa sangat membantu untuk menghasilkan susu badan yang banyak. Disamping itu, bagi mereka yang keguguran, disarankan mengambil set asas ini untuk menguatkan rahim.

Set 6: ESP + GLA Complex
Tujuan: ikhtiar untuk hamil. Kulit cantik.
Penerangan: Menstabilkan hormon. Mewujudkan kitaran haid yang teratur dan memudahkan perancangan untuk hamil. Di samping itu, ia amat sesuai untuk mengecutkan cyst.

Set 7: ESP + Ostematrix
Tujuan: Kurangkan jaundis bagi bayi yang menyusu badan. Hilangkan sakit kepala.
Penerangan: Bekalan kalsium yang mencukupi membantu masalah sakit badan. Di samping dapat menurunkan kadar jaundis pada bayi yang menyusukan anak. Juga, mencegah sembelit bagi ibu lepas bersalin.

Set 8: ESP + Zinc Complex
Tujuan: Menyembuhkan luka bersalin dengan lebih berkesan
Penerangan: Zinc bertindak bagai ikan haruan, mempercepatkan penyembuhan luka bersalin. Gabungan ESP yang mempercepatkan kadar pertumbuhan sel badan memberi sokongan tambahan kepada badan untuk menyembuhkan luka dengan segera.

Set 9: ESP + Performance Drink
Tujuan: Tenaga berpanjangan
Penerangan: Sering keletihan akibat tekanan kerja? sukan? PD mengekalkan bendalir dalam badan supaya tidak haus dan cergas sepanjang hari.

Syuhada Ishak
019 7516020

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi