Isnin, 30 Mac 2015

SHAKLEE


Alhamdulillah,Alhamdulillah
Saya suka jadi pengedar #SHAKLEE sebab nie laaaa
Saya boleh kongsi dengan kawan2 dan sesiapa sahaja pasal SHAKLEE
Boleh kongsi kebaikan produk SHAKLEE

Saya dulu sebelum kenal SHAKLEE susah nye nak membuang
Yang boleh bagi lawas ialah  #TEHTARIK #NESCAFE minuman cam tue laa.
Dah laa dibacuh dengan susu pekat, berat badan naik mendadak weh
Bila kenal SHAKLEE saya start makan OSTEMATRIK, kebetulan waktu tu menyusukan anak,,
Alhamdulillah saya suka OSTEMATRIK SHAKLEE
Makan sebelum tidur 4 biji
PAGI nye segar ajo
BANGUN pun senang
SAKIT PINGGANG hilang
LENGUH-LENGUH badan hilang
SAYA memang akan setiap malam akan telan OSTEMATRIK
PAGI NYE saya akan membuang dengan senang hati,tak perlu paksaaan dan tak perlu TEH TARIK DAN NESCAFE


SYUHADA ISHAK
019 7516020

kalau ada yang beranggapan supplement mahal
oiiiii, sakit nanti lagi mahal.
tak caya???



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi