Sabtu, 21 Mac 2015

Vivix Shaklee Murah

Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Kebaikan Vivix Shaklee

Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaanMembantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin seriusMengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantungMengurangkan kompilasi diabetes / kencing manisMeningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi sarafMengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameirMembantu merawat penyakit parkinsonMembantu memulihkan penyakit strok - angin ahmarMeningkatkan kesihatan imum badanMenggalakan kesihatan keseluruhan

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Syuhada Ishak
019 7516020
#sayajualshaklee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi