Isnin, 7 September 2015

Set Bersalin Shaklee Dan Manfaatnya

Protein (ESP SHAKLEE)
Terlalu banyak kehebatan protin ESP ini sehingga di katakan sebagai ibu kepada vitamin. Protin membina semula sel-sel yang rosak dan cedera setelah melalui prasa mengandung dan kelahiran. Sangat penting untuk meningkatkan pengeluaran susu ibu yang berkualiti.
Protin lengkap shaklee yang hebat, ringkas dan non gmo sangat selamat dan penting untuk baik pulih semula seluruh sel-sel tubuh si ibu menjadikan cantik, gebu, anjal semula, menghilangkan parut, penyembuhan luka bersalin, kulit bersih berseri dan meningkatkan imuniti ibu dan anak yang turut mendapat khasiatnya melalui susu ibu. untuk menjadikan ibu sihat seperti sediakala dan mempersiapkan diri untuk menempuh alam baru bersama bayi. 
 Vitalea / Multivitamin
Supplement yang sentiasa kena ambil, masa pregnant pun ambil vitalea oleh kerana khasiatnya yang banyak. 
Mengandungi 12 vitamin perlu dan 7 galian perlu yang wajib bagi keperluan hujung rambut sampai hujung kaki sesaorang individu. Kesemua nutrien ini tidak bolih dihasilkan olih tubuh kita dan perlu diperolehi dari luar seperti makanan berkhasiat seimbang yang begitu sukar diperolehi dizaman ini atau dapatkan dari pengambilan vitamin yang berkualiti, berkesan dan mesra alam.
Untuk tujuan baik pulih, sel-sel  kita hanya kenal kepada vitamin dan mineral yang terdapat di dalam tubuh kita. Oleh itu pastikan kita menyediakan tubuh kita dengan vitamin-vitamin penting tersebut melalui set bersalin shaklee, agar setiap sistem dalam tubuh kita dapat berfungsi dengan baik kerana mereka saling memerlukan antara satu sama lain untuk membaik pulih dan membina kesihatan tubuh yang kita harapkan dan sangat penting untuk meningkatkan susu ibu.

B-complex
Seterusnya B complex dalam set bersalin shaklee membantu mengelakkan sindrom kemurungan atau meroyan, gejala yang agak kerap berlaku dan sangat ditakuti kerana memberikan kesan membahayakan keselamatan ibu dan anak. B-complex shaklee adalah vitamin yang akan membuat minta jadi sihat dan positif seterusnya dapat mengelak masalah sindrom di atas.
B-complex juga dikatakan vitamin for beautiful complexion dan dapat menghilangkan tanda-tanda dan garis-garis stress di muka.  Disebabkan B-complex shaklee  lengkap dengan kelapan-lapan 8 yang penting, maka berbagai-bagai kebaikan ada di dalam setiap tabletnya.
Saya makan 2 biji sehari.. nampak jelas perbezaannya,wajah semakin ceria dan flawless..hahah

Vitamin C
Set bersalin shaklee juga mesti mengandungi vitamin C yang penting untuk untuk meningkatkan imuniti ibu dan anak dari segala bentuk pencemaran di udara, air dan makanan dan bermacam-macam lagi. Apatah lah lagi kepada bayi yang baru  lahir yang pertahanan badannya yang masih lemah lagi, so ibu mampu membantu melalui susu ibu dan kejayaan penyusuan susu ibu.

Calsium atau Osteomatrix Shaklee.
Antara yang terpenting seterusnya dalam set bersalin shaklee ialah osteomatrix. Kajian mengatakan setiap kali seorang wanita mengandung, satu pertiga berat anak adalah diambil dari stok kalsium/tulang  ibu. Bayangkan kalau wanita telah berkali-kali mengandung bagaimanakan keadaan kekuatan tulang mereka, hadiahkan sebotol kalsium lebih berharga dari emas dan perak kerana kalau tulang mula rapuh, nak pakai emas pun dah tak mampu nak bawa..begitulah pentingnya kalsium kepada wanita dan untuk meningkatkan pengeluaran susu juga memerlukan Calsium.

Alfalfa Complex
Adalah ibarat jamu terbaik untuk baik pulih luaran dan dalam sistem peranakan wanita dan juga mengeluarkan angin-angin bisa dari badan dan nyah toksid melalui pembuangan najis yang lawas. Sembelit adalah salah satu masalah wanita berpantang dan amat memeritkan,
 Selamat Mencuba dan Selamat Menjalani Waktu Berpantang Yang Lebih Sihat dan Ceria.

Hubungi Saya 
Syuhada Ishak
019 7516020 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terima Kasih Di Atas Sokongan Anda Kepada Bisness Kecil Saya. Sangat Bermakna dan Syukur Dipertemukan Di Alam Yang Luas Ini. Semoga Allah s.w.t Membalasnya.

Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi